LAMO logo

Stavby závodných motorov

Staviame závodné motory podľa potrieb zákazníka (rozpočet, kategória vozidla, preplňovanie atď.). Pred samotnou úpravou sa vykoná optimalizácia parametrov (dĺžka zvodov, sania, priemerov kanálov, časovania atď.) pomocou výpočtového modelu motora. Motor bude upravený na čo najvyšší a využiteľný výkon úpravou vačiek, piestov, hlavy a podobne. Na všetkých závodných motoroch sa vyvažuje kľukový hriadeľ spolu s piestami a ojnicami.

Pokiaľ sa nejedná o historické vozidlo, inštalácia riadiacej jednotky DTAfast umožní plné využitie potenciálu daného motora a úprav, ktoré boli na ňom robené. Rovnako je možná inštalácia nových senzorov, ktoré presne monitorujú stav motora (tlak a teplota oleja, tlak paliva atď.).

Všetky jednotky okrem S40 obsahujú data logging, čo je v prípade závodných áut nevyhnutné na analýzu dát a na zabezpečenie čo najlepšieho chodu motora za všetkých podmienok a na všetkých tratiach.

DTA S40PRO je určená na jednoduché 2 - 4 valcové motory bez sekvenčného vstrekovania a ponúka úplnú voľnosť nastavovania parametrov za najnižšiu cenu.

DTA S60PRO je určená na seriózne 4 valcové motory so sekvenčným vstrekovaním alebo 6 - 8 valcové motory bez sekvenčného vstrekovania. Jednotka už obsahuje data logging so záznamom maximálne 8 hodín.

DTA S80PRO je určená na 6 - 8 valcové motory so sekvenčným vstrekovaním alebo 10 - 12 valcové motory bez sekvenčného vstrekovania. Jednotka obsahuje data logging so záznamom maximálne 16 hodín a ovládanie trakčnej kontroly.

DTA S100PRO je určená na 10 valcové motory so sekvenčným vstrekovaním alebo 12 valcové motory bez sekvenčného vstrekovania. Jednotka obsahuje data logging so záznamom maximálne 16 hodín a ovládanie trakčnej kontroly.

Realizované projekty

K1 Attack Ford Duratec 220ST 3.0

Úprava hlavy, bloku, ojníc a sacieho potruba. Inštalácia jednotky DTA S60PRO a kompletnej elektroinštalácie motora.
Nastavenie parametrov jednotky na brzde.

k11.jpg
k12.jpg

Škoda Fabia 1.8 Turbo

Inštalácia jednotky DTA S40PRO a kompletnej elektroinštalácie motora.

fabia1.jpg
fabia2.jpg
fabia3.jpg

Škoda Octavia 2.0

Úprava hlavy, inštalácia riadiacej jednotky DTA S80PRO a kompletnej elektroinštalácie motora.
Nastavenie parametrov jednotky na valcovej brzde.

octavia1.jpg
octavia2.jpg

Seicento 1.1

Návrh sacieho potrubia a realizácia elektroinštalácie motora.

seicento1.jpg
seicento2.jpg
seicento3.jpg
seicento4.jpg
seicento5.jpg